Înființată în anul 1992, societatea comercială Media Rom International a devenit în scurt timp unul dintre cei mai cunoscuți și importanți furnizori de produse pentru împrospătarea aerului din autoturisme. Media Rom International este distribuitor exclusiv în România a unor branduri consacrate la nivel global, branduri oferite de companii cu peste 60 de ani de experiență în piețele pe care activează. Având acest avantaj, am reușit într-un timp foarte scurt să atingem un înalt grad de organizare și profesionalism. Produsele noastre sunt aduse exclusiv din țări care pun accent pe calitate și dezvoltare durabilă, astfel încât partenerii noștri vor avea permanent acces la cele mai noi și interesante soluții în domeniul îngrijirii autoturismelor.
Ideea de afacere a apărut ca o oportunitate caracteristică pieței românești din perioada imediată Revoluției Române. Creșterea accelerată a consumului, atracția față de produse neîntâlnite în piață până la începutul anilor ’90 a creat contextul ideal pentru promovarea produselor de parfumerie și întreținere auto. În timp, gama de produse oferite s-a îmbogățit cu soluții complete pentru curățarea și întreținerea autoturismelor.
Activitatea din primii ani s-a axat în exclusivitate pe piața odorizanților auto, Media Rom International fiind încă de la început distribuitorul oficial al binecunoscutei mărci WUNDER-BAUM. În anul 1998, gama de odorizanți auto este completată cu brandul MY SHALDAN, unul dintre brandurile etalon ale Asiei de Est și Sud-Est. Urmează încă o perioadă de aproximativ 10 ani în care compania își desfășoară activitatea exclusiv în domeniul odorizanților auto. Începând cu anul 2008, s-a trecut la o nouă fază în viața companiei prin decizia de extindere atât ca și prezență în piață, cu gama de odorizanți, cât și prin dezvoltarea gamei de produse. Odată cu acest pas, Media Rom International își mută sediul și depozitul într-o hală modernă, de 1500 mp, localizată în apropierea municipiului București.
În anul 2009, noi branduri importante apar în portofoliul de produse: Quixx, Xerapol, Armorall. Este vorba despre produse de înaltă calitate, cu renume în vestul Europei, destinate îngrijirii autoturismelor.
În anul 2010, gama de produse se mărește prin integrarea în portofoliu a echipamentelor și accesoriilor auto marca Walser, un nou brand de renume din Europa.
În anul 2015, începe parteneriatul cu SONAX Germania, furnizorul numărul 1 pe piața de îngrijire auto hobby și profesională din Germania. Împreună cu această companie, Media Rom International inițiază în 2018 un nou proiect de dezvoltare ce presupune construcția unei unități de producție a lichidului de parbriz.
În anul 2016, Media Rom International își lansează prima marcă proprie, JOLIE, sub care sunt comercializate în piață o gamă completă de produse auto pentru sezonul de iarnă. În 2017, continuă expansiunea brandului JOLIE, prin lansarea produselor pentru îngrijire auto, dar și a celor pentru siguranță și securitate auto.
Începând cu anul 2017, după câțiva ani în care am dezvoltat cu succes piața de produse pentru îngrijire auto, am decis să ne extindem activitatea prin aducerea în portofoliul companiei de noi game de produse, strâns legate de aceiași parteneri pe care îi avem acum. Unele dintre aceste noutăți sunt produsele pentru grill și camping. Având ca parteneri producători cu experiență din Africa de Sud și Polonia, am reușit în doar 2 ani de zile să ajungem la o cifră de afaceri de peste 1.000.000 de lei.
Ca și în cazul produselor, dezvoltarea pieței a avut diverse etape, cu intensități diferite. În portofoliul de clienți al companiei se află cele mai importante nume ale comerțului modern, iar provocările cresc odată cu expansiunea clienților firmei dar și cu expansiunea gamei de produse din portofoliul firmei.
Pentru o administrare cât mai eficientă a relației cu clienții, s-au alocat resurse importante în vederea creării, instruirii și dotării cu mijloace moderne de lucru a echipei comerciale. S-au creat 6 zone de vânzări, alocate câte unui reprezentant de vânzări de teren, care, la rândul lor, sunt susținuți de la birou de echipa de vânzări interne.
Ca și concluzie, prin intermediul echipei de vânzări, deservim direct sau indirect, peste 1255 de benzinării, peste 200 de hipermarketuri, peste 650 de supermarketuri și 75 de magazine DYI. Această structură este în continuă dezvoltare, iar alocăm resurse importante pentru a face față provocărilor zilnice generate de aceasta.